תוחלת החיים שלנו נמצאת במגמת עלייה מובהקת: אם ב-1970 למשל, שיעור בני ובנות ה-65 ומעלה בארץ היה 7%, הרי שב-2015 הוא כבר עמד על 11%, ועל-פי הערכות מומחים ב-2030 הוא כבר יגיע ל-15%, כלומר אחד מכל 6 ישראלים יוגדר כ"קשיש". גם אנשים מבוגרים במיוחד יש יותר – ב-1980, כ-14% מבני ובנות ה-65 ומעלה עברו גם את השמונים, ואילו ב-2015 נתון זה הגיע ל-26%, כלומר אחד מכל 4 קשישים היה בן 80 או יותר.

באופן טבעי גם בגיל השלישי כפי שמוגדר פרק זמן זה בחיים, ישנו רצון ליהנות מאיכות חיים מלאה. בגיל השלישי רוב המבוגרים סובלים מכאבי גב מתמשכים, לעיתים כאבי הגב נגרמים משינה על מזרון שאינו מתאים למבנה הגב העדין שלהם. חשוב לפני רכישת מזרון לבדוק איזה מזרון הוא מזרון אורטופדי לכאבי גב. מרכיב מרכזי בחיים שכאלה הוא אינטראקציות חברתיות משמעותיות, אולם מבוגרים רבים נתקלים בחסם מהותי שמונע מהם לקחת חלק במפגשים שכאלה: חוסר יכולת לשלוט על שלפוחית השתן. על-מנת ליהנות מחיים עם מקסימם אפשרויות ומינימום מגבלות כדאי להיעזר בפתרון פשוט, נוח, דיסקרטי לחלוטין ויעיל להפליא: חיתולים למבוגרים.

חיתול למבוגרים מאפשר להם לצאת מהבית ללא חשש, להתנהל גם בתוך הבית בלי לחץ, לזכות בבריאות פיזית משופרת (שכן לחץ הוא גורם שמשפיע לרעה גם על הבריאות הפיזית), להימנע ממצבים מביכים ובאופן כללי ליהנות משקט נפשי ולהרגיש חופשיים לגמרי גם בגיל השלישי.

בנוסף לסוגים השונים של פתרונות הספיגה לבני ובנות גיל הזהב – מומלץ בחום לבחור חיתולים של חברה מוכרת כגון נועם, דיפנד או שקמה – כדאי להכיר גם מוצרים נוספים שמרחיבים את האפשרויות של המבוגרים, מקנים להם עצמאות ותורמים גם לדימוי העצמי. בפרט ישנם הליכונים ורולטורים שמסייעים ליכולת ההתניידות של המבוגרים, דבר שגם הוא כמובן חיוני כשרוצים למצות את החיים, וכן כיסאות רחצה מדגמים שונים – עגולים ומסתובבים, עם משענות רכות ועוד – שהופכים גם את המקלחת לחוויה נעימה יותר.

ללמוד, לטפל, להצליח!

לפגישת ייעוץ חינם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

Invalid Input

Invalid Input

Captcha
Captcha
Invalid Input

Captcha

לתיאום פגישת ייעוץ חינם התקשרו עכשיו 072-338-5089

פרטי התקשרות

כתובת: יגאל אלון 123, ת"א (סניף ת"א)

טלפון: 072-338-5089

דוא"ל: info@tiltancollege.co.il  

מפה